دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهمطالب متفرقهخانه هوشمند ریل اسمارت شمارا شگفت زده خواهد کرد اگر بدانید

خانه هوشمند ریل اسمارت شمارا شگفت زده خواهد کرد اگر بدانید

اگر بدانید خانه هوشمند چه ویژگی‌های بیشماری به خانه شما اضافه خواهد کرد، قطعا شگفت زده خواهید شد! آسایش و امنیت بیشتر یکی از هدایای خانه هوشمند به شماست. براحتی یک ارتباط بیسیم با لوازم منزل خود تعامل داشته باشید وطعم شیرین مدیریت اتوماتیک را تجربه کنید.

برندهای هوشمند سازی خانه درعصر حاضر

امروزه به دلیل فراگیر شدن استفاده از تجهیزات هوشمند خانه، برندهای هوشمند سازی خانه بسیاری در زمینه کیفیت و قیمت درحال رقابت هستند. باتوجه به نیازتان هرکدام آوازه وشهرت خاص خودشان را درزمینه تولید محصولات متنوع برایتان به ارمغان آورده اند تا از آنها بهره ببرید.

باکسب مشاوره از دوستان یا افرادی که پیش ازشما به هوشمند سازی خانه روی آورده‌اند می‌توانید اطلاعات بیشتری را نقدا جمع آوری کنید یااینکه از فروشگاه آنلاین محصولات خانه هوشمند مقایسه و بررسی کنید.

از برند تویا تا سونوف یا ساناف

برند ساناف : شرکت ساناف (Smart On-Off – Sonoff) که درایران بیشتر سونوف یاد می‌شود در مدت زمان حضورش در بازار داغ تجهیزات هوشمند سازی، در پروتکل زیگبی و IoT محصولات خود را عرضه کرده است.

برند تویا در پلتفرم IoT محصولات خود را عرضه می‌کند، محصولاتی همچون دستگیره هوشمند، کلید و پریز هوشمند، رله های هوشمند، و سایر محصولاتی که این برند توانسته گستره عرضه محصولات خودرا به سطح سراسر دنیا برساند. محصولات تویا از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار است و همین امر باعث شده از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار باشد.

محصولاتی همچون انواع سنسور ها، دستگاه مرکزی، پریز هوشمند ساناف و… همگی این محصولات تحت پروتکل زیگبی عرضه میشوند و به دلیل رابط کاربری آسان و امنیت آن برای هوشمند سازی مناسب بوده.

سیستم های امنیتی هوشمند در عرصه هوشمند سازی ساختمان

به کار گیری دوربین هوشمند در کنار سنسور حرکتی هوشمند تویا ترکیب فوق العاده‌ایست تا بتوانید از لحظه رویت سوژه مشکوک توسط دوربین تا اعلام خطر را اتوماسیون کنید. بدون نیاز به نیروی انسانی، 24 ساعته بدون وقفه و خواب آلودگی نظارت قطعی داشته باشید.

همچنین برای نظارت و کنترل دما، رطوبت و امثال هم، مصحولات خانه هوشمند دراختیار شما هستند تا با انتخاب بهترین برندهای باکیفیت بتوانید لذت تکنولوژی و اتوماسیون سازی را تجربه کنید. قیمت تمام شده یک سیستم هوشمند کاملا به نیاز و انتظارات شما وابسته است که باید با شناخت نیازهایتان، محصول مناسب را انتخاب کنید.

 

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها